środa, 5 lutego 2014

jestem przystojny??

Minely 2tyg,2 tyg odkad harry wyjechal i odkad sie pogodzilismy,strasznie ale to strasznie za nim tesknie niby rozmawiamy przez telefon i na skypie ale to nie to samo nie dlugo pisze test koncowy i bede mogla znalesc sobie dobra prace a jak na razie pracuje w takiej kawiarence, Kate postanowila ze odchodzi ze szkolki bylam temu przeciwna ale juz postanowila te raz uczy w szkole tanca.Lou nadal pociesza ta Rose, nie wiem naprawde co on w niej widzi.dobra lece sie szykowac jest 7.30 a zajecia na 9 w sumie nie narzekam ze zapisalam sie na zajecia w wakacje, szybciej nqpisze ten test i nie chociaz na chwile odwroce swoje mysli od harrego, wlasnie mialam do niego zadzwonic.szybko chwycilam telefon i zadzwonilam do loczka polozylam telefon na lozku i wlaczylam glosno mowiacy po pierszym sygnale odebral
H.dziendobry kochanie jak sie spalo
Mimo wolnoe sie usmoechnelam uwielbiam kiedy mowi do mnie kochanie czy tez sloneczko nie wiem czm qle to uwielbiam
V.a nawet dobrze a ty sie wyspales
Podeszlam do szawki i zaczelam szukac odpowiednich ubran
H.spalem tylko 3 godzinu jestem troche zmeczony ale tego snu nigdy nie zapomne
Moglam poprostu przyzec iz wiem ze wlasnie w tej chwili moj chlopak usmiecha sie szeroko
V.a jaki to byl sen Haroldzie
Powwiedzialam zakladajac bluzke
H.nie powiem ale moge zdradzic ze z tb w roli glownej
V.to ja nie chce znac szczegolow
(Cicho sie zasmialam zalozylam spodnie i wzielam telefon do dloni)to jak taki zmeczony jestes to moze Zadzwonie poznien a ty pojdziesz spac
H.i tak bym nie mogl isc spac poniewaz zaraz bedziemy jechac do studia nagrac nowa piosenke
V.to powodzenia kochanie
H.dzieki a ty masz jutro zdac egzamin
V.a co jak nie zdam
H.i tak cie bede kochac
V.ooo jak slodko a teraz sie rozlacz bo ja nie moge
H nie ty sie rozlacz
Zaczelismy sie klucic mogla bym tak wiecznosc ale przypomnialo mi sie ze musze o czyms a raczej o kims porozmawiac z niall'em
V.kochanie daj mi niall'a
H.no dobra ksiezniczko tylko mnie z nim nie zdradzaj
V.tak przez telefon 
Zasmialam sie a w telegojie byla cisza do momentu kiedy uslyszalam niall'a
N.czesc kochana co tam u ciebie
V.a dobrze dobrze
N.no to o czym chcialas ze mna pororozmawiac
V.no bo na tej imprezie dowiedzialam sie co o tb sadzi kate
N.naprawde?!?
V.tak
Powiedzialam dumnie
N.to gadaj
V.powiem ci tylko tyle ze jestes na bardzo dobrej drodze musisz poprostu stac sie jej przyjacielem zeby mogla ci zaufac jezeli powie ci o pewnej sprawie ze swojego zycia o ktorej ci nie powiem to bedziesz mogl zaczac dzialac
N.okey boze jak sie ciesze!!
Z jego glosu mozna bylo naprawde wywnioskowac zs jest szczesliwy
V.w koncu taki przystojny z ciebie mezczyzna
N.jestem przystojny?
V.przynajmmiej tak mowila
N.jeny kocham cid van teraz jesten dobrej mysli
Zacza sie smiac
V.czemu sie smiejesz
N.zebys widziala teraz harrego
V.powiedz ze go bardzo kocham a ja musze spadac
N.okey pa
I sie rozlaczyl a ja poszlam dk kuchni zjesc jakies snuadanie , zjadlam porcje i poszlam na zajecia
wiem krotki przepraszam pisalam na fonie moga byc bledy 

1 komentarz: